hanse 348

140 900 €-tól

Hossz

10,40 m

Szélesség

9,99 m

Merülés

1,95 m

Vízkiszorítás

6,70 t

Motor

dízel 29 LE

Kabinok száma

3

Hanse 348 – magával ragadó, gondtalan hajózás

Az ötletes bevilágítási megoldásoknak köszönhetően a beltér ragyog a fényben, a kokpit és a fedélzet pedig bővelkedik szabadon kihasználható felületekben. Vitorlázás közben pedig minimális erőfeszítés szükséges a maximális sebesség elérésehez és fenntartásához. Már a paramétereket elnézve és képletbe rendezve is sejthető, micsoda tempóra képes ez a vitorlás, ami a vízen aztán beteljesíti az elvárásokat.

 

Fokozandó a teljesítmény-potenciált, finoman és folyamatosan állítható backstaggal szereltük fel a Hanse 348-at, így az árboc és a vitorlák profilja mindig az aktuális szélviszonyoknak megfelelően alakítható. Ezzel párhuzamosan a Hanse Easy Sailing nevű szisztéma “csak” teszi a dolgát: az önváltós fock schottja szintén hátra van vezetve a kormányállásba, így egy személy is könnyedén elboldogul a haj kezelésével – legyen szó bármilyen manőverről, reffelésről (az egész rendszer egy kötéllel irányítható) vagy vitorla felhúzásról. Mindeközben a fedélzet mentes a kötelektől és veretektől, ami jól illeszkedik az egész jacht minimalista megjelenésű koncepciójába.

Nem okoz gondot a sok-sok méternyi, kormányállásban összegyűlő kötél sem, köszönhetően a szkipper ülése alatt kialakított tárolóknak, melyek elnyelik azt. A két kormánykerék között egyszerűen lehet közlekedni, a biztonságos járkálást a kokpitasztal tetejébe integrált kapaszkodók fokozzák.

Kategóriájának átlagához képest nagyobbak az ablakok, így a belső részek megkapják a lehető legtöbb természetes fényt, a világosság pedig a kárpit, bútorok és padlólapok színének ügyes megválasztásával tovább fokozható. Amikor pedig eljön a lámpák ideje, az állítható fényerővel varázsolható félhomály vagy teljes ragyogás a szalonba. A Hanse által alkalmazott minőségi anyagok fokozzák a komfortot, kényelmes pihenőrésszé alakítva a privát szekciókat, elegáns térré formálva a közösségi részeket.